قلب من...


درس زندگی

درسهايی که زندگی میدهد

مردان هم قلب دارن فقط صدایش، یواش تر از صدای قلب یک زن است!

مرد ها هم در خلوتشان برای عشقشان گریه میکنند!

شاید ندیده باشی؛

اما همیشه اشک هایشان را در آلبوم دلتنگیشان قاب میکنند!

هر وقت زن بودنت را میبینم؛

  سینه ام را به جلو میدهم،

صدایم را کلفت تر میکنم تا مبادا...لرزش دست هایم را ببینی...!



نظرات شما عزیزان:

shams
ساعت16:23---12 تير 1391
مردها هم قلب دارن حتی صمیمی تر و شفاف تر از یک زن ولی نمی دونم چرا دوست دارن وانمود کنن قلبشون از سنگه چرا؟؟

هستی
ساعت22:36---8 ارديبهشت 1391
ای کاش قلبمان را از عشق به خدا لبریز میکردیم و جای خالی برای عشق دیگر نمی گذاشتیم چرا که اگر چنین باشد دیگرغم دوری و دلتنگی روزگارمان را به تباهی نمی کشید

nasim
ساعت14:30---19 آبان 1390
من يك زن هستم ، اما گريه يك مرد را ديده ام . وچه دردناك تر از گريه كردن يك زن است . بخاطر اينكه هميشه فكر ميكنيم مردها سنگ دل هستند.
اما شايد الان هيچكس از من دلتنگ تر نباشد . و من فداي دلتنگي عشقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 19 آبان 1390برچسب:قلب من,ساعت 10:8 توسط امیر| |


Power By: LoxBlog.Com